Beste ouder(s) en/of verzorger(s),
Zoals u misschien al gelezen heeft geldt morgen code rood in verband met de verwachte extreme hitte.
Wij hebben een fijn klimaatsysteem in het kindcentrum en daarom hebben wij besloten dat de lessen morgen tot 12.00 uur door kunnen gaan. Tegelijkertijd begrijpen wij dat u er mogelijk voor kiest uw kind eerder op te halen of thuis te houden in verband met de weersomstandigheden.
Wanneer u hiervoor kiest, verzoeken wij u vriendelijk om dit via een bericht aan de leerkracht door te geven.
NB: Alle gymlessen komen morgen te vervallen, dus groep 6 begint de dag op school.
Wij rekenen op uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Krista Brouwer-van der Zee
update