23-6 t/m 26-6
Een gekke, warme week hebben we achter de rug! Maar we zijn nu echt aan het afronden in groep 3. Ondanks dat het Willibrord Festival niet doorgaat, zijn we nog aan het oefenen voor ons optreden voor komende woensdag! Op dinsdag kregen wij bezoek van Juf Jolande; zij werkt in de bieb en vertelde ons over het Vakantie-lezen. Ze nam ons mee naar Lachland, het Dierenrijk en zelfs naar de Griezelkust, want door boeken kun je op alle plekken in het universum komen zonder maar één stap te zetten! Onze klas kleurt nog gezellig oranje en zomers voor de laatste week, want komende week gaan we verhuizen! Het meubilair zal donderdag van het groep 3 lokaal --> groep 5 lokaal gaan, waardoor wij de laatste schooldag in dat lokaal zullen zitten!
Voor nu; Zoek vooral de koelte op en we hopen op een gezellige, (vooral) koele laatste week!
WhatsApp Image 2026-06-26 at 12.27.58 (1)
WhatsApp Image 2026-06-26 at 12.27.58