Beste allemaal,
Ondanks dat het Willibrord Festival is afgelast, willen wij toch graag onze optredens laten zien aan iedereen. Dit zal plaatsvinden op woensdag 1 juli op het onderbouwplein-podium om 10:30 starten wij. Zo hopen wij er toch een tropisch feestje van te maken. Komen jullie allemaal kijken?
Om 11:30 zullen wij groep 8 uitzwaaien op het bovenbouwplein!





